Styrelsen vill önska alla medlemmar en god jul och ett gott nytt år.
Vi vill samtidigt passa på att tacka alla de som med sina frivilliginsatser bidragit till att göra Kyrkmossen till ett bättre område.
Styrelsen vill önska alla medlemmar en god jul och ett gott nytt år.
Vi vill samtidigt passa på att tacka alla de som med sina frivilliginsatser bidragit till att göra Kyrkmossen till ett bättre område.
På grund av de restriktioner som gäller i samband med den pågående covid-19 pandemin har vi
tvingats avstå det traditionella informationsmötet. Vi vill dock lämna ut en kortare infoskrift om viktigare händelser det gångna året, vad vi tror om närtiden samt en preliminär budget.
I morgon fredag 13/11 på morgonen kommer det att asfalteras på garageplanen framför garagelänga 4. Alla bilar behöver vara borta då.
En störning hos Lerum energi har gjort området utan varmvattnet. Felet är anmält och åtgärdat (man får spola ett tag)
Det tippas en hel del trädgårdsavfall på kullen mot motorvägen, säkert inte bara av kyrkmossenbor. Kommunen har meddelat att om inte detta upphör kan de eventuellt komma att ändra på planerna att bygga en bullervall.
Arbetet på TV-anläggningen är klart. För att få in TV-kanalerna måste en ny kanalsökning göras på TV-mottagarna
Årsstämman är planerad till den 2019-03-13. Formell kallelse kommer inom kort.
Conny på 19D har varit på infomöte angående grannsamverkan och skall nu på kurs den 20181107. Han vill ha med sig några till.
Kontakta Conny Uddegren på tel. 0722404466 eller epost: con3178@gmail.com
Vi har blivit uppmärksammade på att en bilar parkeras på ”garagesidan” istället för, som de flesta, på ”trottoarsidan” med dålig sikt, trängsel och zick-zackkörning som följd.
Vi vill uppmana alla som ställer sina bilar på Ekvägen att parkera dem på trottoarsidan.